HomeFAQSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
TGPL @ facebook
 
Click
 
 
Bilik Tetamu
Organisasi Teratak Gambar
Chairman
 
Vice Chairman
 
CEO
(Founder)
 
 Directors
(Administrators)
 
Secretary
 
General Manager
(Super Moderator cum Admin)
 
Technical Manager
(Technical Moderator)
 
Managers
(Moderators)
  
Assistant Manager
(Junior Moderator)
 
Chatbox Manager
(Chatbox's Moderator)
 
Marketing Executive
(Active in recruiting new members)
 
Executive
(Most active members)
Latest topics
» Ex Communication A Novel Epub Bud
Tue Oct 11, 2016 1:17 am by laquthaddljfyld

» Ex Communication A Novel Epub Bud
Tue Oct 11, 2016 12:15 am by laquthaddljfyld

» tanda tanda awal jatuh cinta
Sun Dec 16, 2012 2:48 am by apai_chey

» Mengapa Jam Menunjukkan Jam 10.10 ?
Wed Dec 12, 2012 9:33 am by apai_chey

» Adakah anda dapat cari kesilapan?
Thu Dec 06, 2012 4:43 am by fais

» kenduri besar-besaran
Thu Dec 06, 2012 4:40 am by fais

» Hantu Jenglot yang dikaji oleh Seekers Malaysia
Thu Dec 06, 2012 4:38 am by fais

» assalamualikum
Thu Dec 06, 2012 4:35 am by fais

» Fasha sanda kaki rokok?
Thu Dec 06, 2012 4:33 am by fais

» Serangga Pelik Berbentuk Daun
Thu Dec 06, 2012 4:29 am by fais

» Mata Dalam Kemaluan?...
Thu Dec 06, 2012 4:23 am by fais

» Uri Manusia Dibuat Sup Untuk Kecantikan ?
Thu Dec 06, 2012 3:58 am by fais

» lubang gergasi
Sun Apr 29, 2012 6:10 pm by qaidah

» Fosil Bulu Burung Pertama Ditemui
Sun Apr 29, 2012 6:07 pm by qaidah

» dirakamkan semasa kebakaran
Sun Apr 29, 2012 5:57 pm by qaidah

Poll
Teratak Gambar Pte. Ltd
Membosankan
9%
 9% [ 5 ]
Biasa
14%
 14% [ 8 ]
Menarik
78%
 78% [ 45 ]
Total Votes : 58
Disclaimer
TGPL  does not guarantee the reliability, completeness, accuracy, timeliness or up-to-date-ness of the material presented on the Forum Board. The material (photos, videos or texts) is published "as is", and does not represent the official views and opinions of TGPL.
 
Any reliance upon the Material presented on these forums shall be at User's own risk.TGPL does not review the substance of the content posted by users on these forums and is therefore not responsible for any of such content. TGPL merely provides a space for its users to express and exchange their own opinions.
 

Share | 
 

 Aishah Masih Hidup

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Demetrie
Manager
Manager


Male
Posts : 1312
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Aishah Masih Hidup   Tue Mar 31, 2009 12:04 pm

Coba korang baca smpai abis... eee ngeri
Aishah (bukan nama sebenar) adalah seorang gadis kampung yang pemalu. Dia berhijrah ke ibukota sekitar tahun 1984. Aishah mengalami sejenis penyakit di mana matanya sangat sensitif terhadap cahaya yang terang. Sebab itulah Aishah sentiasa memakai kaca mata hitam. Dan Aishah paling pantang jikalau ada sesiapa yang mengambil gambarnya. Kerana dia sensitif terhadap 'flash' yang dikeluarkan oleh kamera. Cahaya yang terang akan menyebabkan Aishah mengalami migrain yang teruk.

Pernah sekali kilang tempat Aishah bekerja mengadakan jamuan tahunan. Jurugambar yang ditugaskan mengambil gambar tiba-tiba ter-snap gambar Aishah. Lantas Aishah terus mengalami sakit kepala yang teramat sangat sehingga berbuih mulutnya menahan kesakitan. Dia meronta-ronta di atas lantai sehinggalah pihak ambulan sampai. Selama 3 hari Aishah ditempatkan di hospital di dalam bilik yang istimewa di mana lampu dipadamkan dan hanya dibuka bila perlu. Jurugambar tersebut juga datang melawat Aishah dan meminta maaf kepadanya.

Sejak hari itu Aishah telah berhenti kerja. Doktor membekalkannya beberapa jenis ubat-ubatan dan disuruh agar berehat untuk satu jangkamasa yang lama. Dia hanya duduk di rumah sahaja dan hanya keluar pada waktu malam di mana cahaya tidak begitu terang untuk membeli makanan. Teman serumah yang simpati dengan keadaan Aishah mengizinkannya tinggal sementara di rumah tersebut tanpa perlu membayar sewa sehingga dia benar-benar sihat untuk pulang ke kampung.

Setelah sebulan, kini Aishah sudah sihat sepenuhnya. maka tibalah masa untuk Aishah pulang ke kampung. Pada malam itu Aishah keluar dari rumah untuk menuju ke stesen bas. Dalam perjalanan dia telah diculik oleh 4 lelaki yang menaiki sebuah kereta. Dia dibawa ke sebuah rumah kosong dan diikat kaki dan tangannya ke sebuah tiang. Aishah menangis meminta simpati. Pakaiannya ditanggalkan satu persatu dan dirogol secara bergilir-gilir. Salah seorang dari perogol tersebut mengeluarkan kamera untuk mengambil gambar perbuatan terkutuk itu. Aishah merayu supaya gambarnya tidak diambil. Dia cuba menerangkan mengenai keadaan penyakitnya yang sensitif terhadap cahaya. Namun penjahat tersebut tidak menghiraukan rayuan Aishah. Kali pertama gambar diambil, lampu flash yang menyilaukan itu menyebabkan penyakit Aishah datang kembali. Kepalanya sangat sakit. Dia menjerit-jerit kesakitan dan pada masa yang sama masih dirogol oleh 4 lelaki durjana tersebut.

Gambar diambil dengan bertubi-tubi. Setiap kali lampu flash tersebut terkena matanya, kepalanya merasa bagaikan dihiris-hiris. Itu belum dikira dengan kesakitan diperkosa dan penderitaan psikologi yang dialaminya ketika itu. Darah mula mengalir melalui hidung, telinga dan matanya. Setelah menderita diperkosa selama 4 jam, Aishah dibawa ke atas sebuah jambatan. Dan dia dicampak hidup-hidup dalam keadaan sakit kepala yang kronik dan badan yang lemah tidak bermaya.

Sebelum dicampak Aishah sempat berkata, "Sesiapa yang melihat gambarku yang diambil tanpa rela, aku akan seksa mereka di dalam mimpi dengan kesakitan yang sama yang aku alami. Aku sumpah. Dalam matiku sekalipun, celakalah mereka yang melihat gambarku!"

Keesokkan paginya 4 lelaki durjana itu pergi ke kedai foto untuk mencuci gambar yang mereka ambil. Sejumlah wang telah diberikan kepada tokei kedai gambar untuk merahsiakan perihal gambar yang dicuci. Mereka ketawa terbahak-bahak melihat gambar Aishah yang tidak berdaya dalam keadaan bogel yang sungguh memalukan itu.

Tiba-tiba kereta yang mereka naiki mengalami kemalangan dan terlanggar dahan pokok yang terjatuh ke atas jalanraya. Dahan pokok tersebut tembus melalui enjin kereta dan terus menusuk kepala pemandu. Dia mati di tempat kejadian.

Lelaki durjana yang kedua mati petang itu di hospital akibat pendarahan kepala yang teruk..

Lelaki ke-tiga selamat dari kemalangan dan dibenarkan pulang. Tetapi dalam perjalanan pulang dia tersandung dan terjatuh ke dalam longkang yang dalam. kakinya patah dan tidak mampu untuk memanjat kembali ke atas. Akhirnya mati lemas kerana ketika itu hujan turun selebat-lebatnya dan air naik dengan cepat.

Lelaki ke-empat pulang ke rumah. Pada malam itu dia bermimpi Aishah datang menemuinya dan memukul kepalanya dengan sebatang kayu. Pabila terjaga dia merasakan sakit kepala yang sangat teruk. Sakit kepala yang terlalu kronik sehingga dia hilang pertimbangan dan mengores-goreskan garfu ke kepalanya hingga berdarah. Dia kini menyesal dan merasakan dia sudah terkena sumpahan Aishah. Lantas dia menyerah diri ke balai polis berdekatan dan menceritakan semua perkara terkutuk yang dilakukannya terhadap Aishah yang malang itu. Semua gambar-gambar Aishah yang diambil ketika dirogol diserahkan kepada pihak polis. Pihak polis menahan lelaki ini di dalam lokap dan terus menjalankan operasi mencari Aishah.

Lelaki tersebut akhirnya mati di dalam lokap kerana menghantukkan kepalanya sendiri ke dinding ekoran dari sakit kepala yang tidak tertahan lagi.

Selepas 2 hari, mayat Aishah ditemui terapung di sungai. Dia dibawa ke hospital untuk bedah siasat dan dikenalpasti identitinya.

Doktor yang menjalankan bedah siasat mengambil sekeping gambar mayat Aishah untuk direkodkan. Apabila flash kamera tersebut memancar, jantung Aishah kembali berdegut buat seketika. Dan kedengaran mayat tersebut menghembuskan nafas. Perkara ini sangat memeningkan doktor itu.

Selepas gambar mayat dicuci, doktor tersebut ditemui mati kerana overdose makan ubat penahan sakit.



Diceritakan gambar yang disimpan oleh pihak polis kini dimusnahkan kerana sesiapa yang melihat gambar itu dilaporkan mengalami mimpi ngeri dan sakit kepala yang sangat teruk. Hari ini, gambar post-mortem mayat Aishah sudah ditemui kembali. Kes ini dirahsiakan daripada pengetahuan umum kerana sumpahan ini masih belum dapat diatasi. Dan sesiapa yang melihat gambar ini, malam nanti Aishah akan datang di dalam mimpi, dan apabila terjaga akan mengalami sakit kepala yang kronik. Mengikut pengalaman, imej tersebut akan menghantui pemandangan anda sehingga di mana-mana sahaja anda lihat, gambar mayat Aishah akan menjelma dalam pandangan anda.

Tak percaya? Cuba pejamkan mata dan dongak ke atas. Apa yang anda lihat?

Untuk mengelakkan dari terkena sumpahan Aishah, jangan lihat terus ke matanya. Jangan hantar gambar ini kepada sesiapapun jika anda masih sayangkan mereka
.
Back to top Go down
terebai
Executive
Executive


Male
Posts : 941
Age : 30
Location : bintulu
Status : single
Joined : 2009-02-27

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Tue Mar 31, 2009 12:10 pm

Aku pernah baca artikel nie dulu ..p bila aku tengok matanya malam x da pun apa2 yang berlaku ...mungkin mata aku kebal kot wkawkkakak
Back to top Go down
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Tue Mar 31, 2009 12:20 pm

aku penah tgk gak,hehehe,tapi ni bukan Aishah ni,ni orang mati lemas mase tsunami tu.......hehehe
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
ilhamhainy
Manager
Manager


Female
Posts : 1342
Age : 41
Location : JBI
Status : married
Joined : 2009-02-11

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Tue Mar 31, 2009 12:24 pm

ei..takutnye..takutnye..jgn terpengaruh..jgn percaya..nanti sesat
Back to top Go down
Demetrie
Manager
Manager


Male
Posts : 1312
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Tue Mar 31, 2009 12:25 pm

terebai wrote:
Aku pernah baca artikel nie dulu ..p bila aku tengok matanya malam x da pun apa2 yang berlaku ...mungkin mata aku kebal kot wkawkkakak

hahaha...kebal ek..


aku dapat email ni tadi...seram pulak...
Back to top Go down
terebai
Executive
Executive


Male
Posts : 941
Age : 30
Location : bintulu
Status : single
Joined : 2009-02-27

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Tue Mar 31, 2009 12:29 pm

Demetrie wrote:
terebai wrote:
Aku pernah baca artikel nie dulu ..p bila aku tengok matanya malam x da pun apa2 yang berlaku ...mungkin mata aku kebal kot wkawkkakak

hahaha...kebal ek..


aku dapat email ni tadi...seram pulak...

dulu aku pun macam ko ...p last2 aku jugak yang tidur lena dibuai mimpi indah Very Happy
Back to top Go down
Demetrie
Manager
Manager


Male
Posts : 1312
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Tue Mar 31, 2009 12:54 pm

ceh..ko memain lak... Suspect
Back to top Go down
zoulle
Director
Director


Male
Posts : 629
Age : 36
Location : in the middle of nowhere..
Status : bujang 3.. :P
Joined : 2008-07-17

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Tue Mar 31, 2009 2:17 pm

takde pons mata dia... huhuhu..
Back to top Go down
http://www.teratak.com
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Wed Apr 01, 2009 12:17 am

aku tgk mende ni malam lagi,die suruh tgk atas,aku tgk,tapi seram gak,sebab lampu dah tutup,pastu terus tido je.seram.hehehe
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
Demetrie
Manager
Manager


Male
Posts : 1312
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Wed Apr 01, 2009 9:05 am

Spawn wrote:
aku tgk mende ni malam lagi,die suruh tgk atas,aku tgk,tapi seram gak,sebab lampu dah tutup,pastu terus tido je.seram.hehehe

lo....kau pun seram jugak ke...aku pai sume bulu2 aku tegak..eh...bulu roma aku tegak....
Back to top Go down
aireyzna
Assistant Manager
Assistant Manager


Female
Posts : 198
Age : 34
Location : Sibu
Status : married
Joined : 2009-02-13

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Wed Apr 01, 2009 2:10 pm

la.....dah tahu camgitu citernya awat hantaq gak citer ni dalam forum tu.... manalah tau ada yang lomah semangat akibat xcited sangat tengok... sapa nak tanggungjawab???????

_______________________________________________
HiDup UmPaMa LaKoNan...... JaDiLah SeOrAnG PeLakOn YaNg MeMeGang AwArD YaNg "TeRbAiK" D DuNia DaN AkHiRaT....

AiReYzNa......
Back to top Go down
http://www.google.com
Demetrie
Manager
Manager


Male
Posts : 1312
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Wed Apr 01, 2009 3:28 pm

aireyzna wrote:
la.....dah tahu camgitu citernya awat hantaq gak citer ni dalam forum tu.... manalah tau ada yang lomah semangat akibat xcited sangat tengok... sapa nak tanggungjawab???????

ngeri kan cite ni..
Back to top Go down
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Wed Apr 01, 2009 11:49 pm

sape nak tanggungjawab ni?ish.......kang ade yagn mengandung,anak kene kenan,mate camtu.........hehehe
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
pacai
Assistant Manager
Assistant Manager


Male
Posts : 878
Age : 41
Location : brunei town
Status : married
Joined : 2009-01-02

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Thu Apr 02, 2009 3:08 am

wakakakakaka...ngeri + serammmmmm gitu....aku bca cete ni tym keje,jam 0207pgi....eeeeeeeeeeeee takot nyerrrrrrrrrrrr.....
Back to top Go down
Demetrie
Manager
Manager


Male
Posts : 1312
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Thu Apr 02, 2009 7:28 am

Pacai....aisyah kim salam kat kau... huarghhh
Back to top Go down
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Thu Apr 02, 2009 11:06 am

beliau berada di belakang anda,,,,,jangan tegur.........
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
sham_j80
VIP
VIP


Male
Posts : 113
Age : 36
Location : johor the great
Status : married
Joined : 2009-03-19

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Thu Apr 02, 2009 1:34 pm

ish... bio beno ko ni...
buat takut org je....
betul ke tipu ni...
Back to top Go down
zam
VVIP
VVIP


Posts : 2302
Joined : 2008-06-20

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Thu Apr 02, 2009 1:38 pm

dia hidup lg.. skang dia nyanyi kat AF7.. minggu ni dia nyanyi lagu Mentari merah di ufuk timur, lagu search

_______________________________________________
Back to top Go down
http://tgpl.forumotion.com
banana_split
Executive
Executive


Male
Posts : 588
Age : 34
Location : Antara Langit & Bumi
Status : Voojunk
Joined : 2008-11-08

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Thu Apr 02, 2009 3:29 pm

nak kata aisyah janji manismu xmunasabah..aisyah tu dah tembam skang..
Back to top Go down
http://www.yahoo.com
Demetrie
Manager
Manager


Male
Posts : 1312
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Thu Apr 02, 2009 4:17 pm

mane2 aisyah pun leh...
Back to top Go down
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Sun Apr 05, 2009 12:14 am

sham_j80 wrote:
ish... bio beno ko ni...
buat takut org je....
betul ke tipu ni...

tu la,budak blakang ko tu kan aisyah tu,korang panggil ecah lagi....hehehe
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
pacai
Assistant Manager
Assistant Manager


Male
Posts : 878
Age : 41
Location : brunei town
Status : married
Joined : 2009-01-02

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Sun Apr 05, 2009 3:19 pm

Demetrie wrote:
Pacai....aisyah kim salam kat kau... huarghhh

laaaaaa kimslm jer..kim duit ker ape ker bleh lh buat beli scooter...ape2 pon wkslm....
Back to top Go down
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Mon Apr 06, 2009 12:12 am

wajib jawab salam tu pacai.........hehehe
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
deen1005
Senior Staff
Senior Staff


Male
Posts : 22
Age : 32
Location : malaysia
Status : single
Joined : 2009-04-28

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Wed Apr 29, 2009 11:40 pm

Seram siut...
Back to top Go down
pendekarmustar
Senior Staff
Senior Staff


Male
Posts : 67
Age : 32
Location : timur leste
Status : bujang
Joined : 2009-05-28

PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Fri May 29, 2009 11:33 pm

eley...nk takut ngn aisyah tu wt ape????tahyul.....semua tu allah yg jadikan..serahkan je kt allah...bala,rezeki,penyakit,semua dr dia...bukan dr aiysah tu....arap korang faham...hihihihihi
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Aishah Masih Hidup   Today at 12:08 pm

Back to top Go down
 
Aishah Masih Hidup
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TGPL : Teratak Gambar Pte. Ltd. :: Koleksi Gambar di TGPL :: Gambar Hantu-
Jump to: