HomeFAQSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
TGPL @ facebook
 
Click
 
 
Bilik Tetamu
Organisasi Teratak Gambar
Chairman
 
Vice Chairman
 
CEO
(Founder)
 
 Directors
(Administrators)
 
Secretary
 
General Manager
(Super Moderator cum Admin)
 
Technical Manager
(Technical Moderator)
 
Managers
(Moderators)
  
Assistant Manager
(Junior Moderator)
 
Chatbox Manager
(Chatbox's Moderator)
 
Marketing Executive
(Active in recruiting new members)
 
Executive
(Most active members)
Latest topics
» Ex Communication A Novel Epub Bud
Tue Oct 11, 2016 1:17 am by laquthaddljfyld

» Ex Communication A Novel Epub Bud
Tue Oct 11, 2016 12:15 am by laquthaddljfyld

» tanda tanda awal jatuh cinta
Sun Dec 16, 2012 2:48 am by apai_chey

» Mengapa Jam Menunjukkan Jam 10.10 ?
Wed Dec 12, 2012 9:33 am by apai_chey

» Adakah anda dapat cari kesilapan?
Thu Dec 06, 2012 4:43 am by fais

» kenduri besar-besaran
Thu Dec 06, 2012 4:40 am by fais

» Hantu Jenglot yang dikaji oleh Seekers Malaysia
Thu Dec 06, 2012 4:38 am by fais

» assalamualikum
Thu Dec 06, 2012 4:35 am by fais

» Fasha sanda kaki rokok?
Thu Dec 06, 2012 4:33 am by fais

» Serangga Pelik Berbentuk Daun
Thu Dec 06, 2012 4:29 am by fais

» Mata Dalam Kemaluan?...
Thu Dec 06, 2012 4:23 am by fais

» Uri Manusia Dibuat Sup Untuk Kecantikan ?
Thu Dec 06, 2012 3:58 am by fais

» lubang gergasi
Sun Apr 29, 2012 6:10 pm by qaidah

» Fosil Bulu Burung Pertama Ditemui
Sun Apr 29, 2012 6:07 pm by qaidah

» dirakamkan semasa kebakaran
Sun Apr 29, 2012 5:57 pm by qaidah

Poll
Teratak Gambar Pte. Ltd
Membosankan
9%
 9% [ 5 ]
Biasa
14%
 14% [ 8 ]
Menarik
78%
 78% [ 45 ]
Total Votes : 58
Disclaimer
TGPL  does not guarantee the reliability, completeness, accuracy, timeliness or up-to-date-ness of the material presented on the Forum Board. The material (photos, videos or texts) is published "as is", and does not represent the official views and opinions of TGPL.
 
Any reliance upon the Material presented on these forums shall be at User's own risk.TGPL does not review the substance of the content posted by users on these forums and is therefore not responsible for any of such content. TGPL merely provides a space for its users to express and exchange their own opinions.
 

Share | 
 

 Ade orang kat rumah tak? part 2

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Ade orang kat rumah tak? part 2   Thu Apr 30, 2009 11:11 am

Terkejut buaya di depan pintu rumah



GAMBAR menunjukkan seekor buaya 'melepak' di hadapan pintu sebuah rumah di Florida, Amerika Syarikat.



FLORIDA - Seorang wanita, Belinda Donaldson terkejut apabila seekor
buaya berukuran 3.35 meter 'lepak' di hadapan pintu rumahnya di
Westchase, Hillsborough County, di sini, lapor sebuah akhbar semalam.
Kehadiran buaya itu pada mulanya disedari beberapa jiran wanita tersebut yang kemudian bertindak menelefonnya.
Bagaimanapun, Belinda tidak mempercayai kata-kata jirannya itu
tetapi tergamam selepas melihat kelibat buaya tersebut melalui tingkap
rumahnya.
Dia yang ketakutan menghubungi pasukan penyelamat hidupan liar untuk
mendapatkan bantuan selepas buaya terbabit enggan berganjak.
Seorang saksi berkata, pasukan penyelamat hidupan liar mengambil
masa satu jam untuk menangkap buaya tersebut sebelum membawa haiwan itu
dengan menggunakan sebuah trak ke habitat asalnya.
Kemunculan buaya di kawasan awam itu kerap berlaku terutama pada musim panas. - Agensi
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
ilhamhainy
Manager
Manager


Female
Posts : 1342
Age : 41
Location : JBI
Status : married
Joined : 2009-02-11

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Thu Apr 30, 2009 12:57 pm

huiiii...bahya tul.skali bukak pintu mulut da ready ngaga...NGAPP
Back to top Go down
dark_night77
VIP
VIP


Male
Posts : 158
Age : 29
Location : shah alam
Status : male
Joined : 2009-02-16

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Thu Apr 30, 2009 3:23 pm

cmne leh sesat lak nie ea....kot2 kene sumpah jadik buaya agaknye x?...hihihihi
Back to top Go down
http://alif.rockrage@yahoo
apai_chey
Technical Manager
Technical Manager


Male
Posts : 3659
Age : 33
Location : PCI bus 0, device 20, function 2
Status : Unknown Device
Joined : 2008-11-25

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Thu Apr 30, 2009 8:59 pm

nih en kasim yang baru pindah rumah nih
Back to top Go down
http://www.telatah.com
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Fri May 01, 2009 12:23 am

tu la.orang ingat buaya,pak kasim tu buaya jadian je.cian die.die pun nak rumah baru gak.........
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
apai_chey
Technical Manager
Technical Manager


Male
Posts : 3659
Age : 33
Location : PCI bus 0, device 20, function 2
Status : Unknown Device
Joined : 2008-11-25

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Wed May 06, 2009 8:02 pm

cantik dah rumah dia skang ni yek
Back to top Go down
http://www.telatah.com
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Thu May 07, 2009 12:21 am

tu la apai,siap ade dayang lagi........
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
mfarishlando
Marketing Exec.
Marketing Exec.


Male
Posts : 5348
Age : 37
Location : malacca
Status : married
Joined : 2009-08-01

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Sun Sep 27, 2009 1:51 pm

Spawn wrote:
Terkejut buaya di depan pintu rumah



GAMBAR menunjukkan seekor buaya 'melepak' di hadapan pintu sebuah rumah di Florida, Amerika Syarikat.



FLORIDA - Seorang wanita, Belinda Donaldson terkejut apabila seorang
buaya berukuran 3.35 meter 'lepak' di hadapan pintu rumahnya di
Westchase, Hillsborough County, di sini, lapor sebuah akhbar semalam.
Kehadiran buaya itu pada mulanya disedari beberapa jiran wanita tersebut yang kemudian bertindak menelefon buaya tersebut.
Bagaimanapun, Belinda tidak mempercayai kata-kata jirannya itu
tetapi tergamam selepas melihat kelibat buaya tersebut melalui tingkap
rumahnya.
Dia yang ketakutan menghubungi pasukan bertindak anti-seksologi untuk
mendapatkan bantuan selepas buaya terbabit enggan berganjak.
Seorang saksi berkata, pasukan tersebut mengambil
masa satu jam untuk menangkap buaya tersebut sebelum membawa haiwan itu
dengan menggunakan sebuah porsche ke Las Vegas.
Kemunculan buaya di kawasan awam itu kerap berlaku terutama pada musim mengawan. - Agensi
Back to top Go down
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Sun Sep 27, 2009 2:16 pm

memandai je ko tuka tu lando............hehehe
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
nurulshafika2692
Executive
Executive


Female
Posts : 3436
Age : 24
Location : Serdang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Status : single and available (nak berkenalan??????)
Joined : 2009-06-20

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Mon Sep 28, 2009 4:02 am

buaya ni dari kawasan paya everglades ni... ni macam rumah dalam drama siri csi : miami je...
Back to top Go down
http://www.nurulshafikaahmad.blogspot.com/
kudakulari
Manager
Manager


Male
Posts : 3087
Age : 32
Location : kuala rompin
Status : bujang
Joined : 2009-03-13

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Mon Sep 28, 2009 4:06 am

ye la tu..
Back to top Go down
mfarishlando
Marketing Exec.
Marketing Exec.


Male
Posts : 5348
Age : 37
Location : malacca
Status : married
Joined : 2009-08-01

PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Tue Sep 29, 2009 5:46 pm

ahahaha...lebih kurang jek crita nya spawn......
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Ade orang kat rumah tak? part 2   Today at 12:32 am

Back to top Go down
 
Ade orang kat rumah tak? part 2
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» what is (or was) your least favorite part of high school?
» Pg Astray Red Frame With Clear Part
» Feeler for Cadillac Fleetwood Brougham F/S or part out
» Leftovers from 8 Impala part-outs...lots of good stuff left!
» MAP Submersible, part 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TGPL : Teratak Gambar Pte. Ltd. :: Koleksi Gambar di TGPL :: Gambar Lawak :: Haiwan-
Jump to: