HomeFAQSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
TGPL @ facebook
 
Click
 
 
Bilik Tetamu
Organisasi Teratak Gambar
Chairman
 
Vice Chairman
 
CEO
(Founder)
 
 Directors
(Administrators)
 
Secretary
 
General Manager
(Super Moderator cum Admin)
 
Technical Manager
(Technical Moderator)
 
Managers
(Moderators)
  
Assistant Manager
(Junior Moderator)
 
Chatbox Manager
(Chatbox's Moderator)
 
Marketing Executive
(Active in recruiting new members)
 
Executive
(Most active members)
Latest topics
» Ex Communication A Novel Epub Bud
Tue Oct 11, 2016 1:17 am by laquthaddljfyld

» Ex Communication A Novel Epub Bud
Tue Oct 11, 2016 12:15 am by laquthaddljfyld

» tanda tanda awal jatuh cinta
Sun Dec 16, 2012 2:48 am by apai_chey

» Mengapa Jam Menunjukkan Jam 10.10 ?
Wed Dec 12, 2012 9:33 am by apai_chey

» Adakah anda dapat cari kesilapan?
Thu Dec 06, 2012 4:43 am by fais

» kenduri besar-besaran
Thu Dec 06, 2012 4:40 am by fais

» Hantu Jenglot yang dikaji oleh Seekers Malaysia
Thu Dec 06, 2012 4:38 am by fais

» assalamualikum
Thu Dec 06, 2012 4:35 am by fais

» Fasha sanda kaki rokok?
Thu Dec 06, 2012 4:33 am by fais

» Serangga Pelik Berbentuk Daun
Thu Dec 06, 2012 4:29 am by fais

» Mata Dalam Kemaluan?...
Thu Dec 06, 2012 4:23 am by fais

» Uri Manusia Dibuat Sup Untuk Kecantikan ?
Thu Dec 06, 2012 3:58 am by fais

» lubang gergasi
Sun Apr 29, 2012 6:10 pm by qaidah

» Fosil Bulu Burung Pertama Ditemui
Sun Apr 29, 2012 6:07 pm by qaidah

» dirakamkan semasa kebakaran
Sun Apr 29, 2012 5:57 pm by qaidah

Poll
Teratak Gambar Pte. Ltd
Membosankan
9%
 9% [ 5 ]
Biasa
14%
 14% [ 8 ]
Menarik
78%
 78% [ 45 ]
Total Votes : 58
Disclaimer
TGPL  does not guarantee the reliability, completeness, accuracy, timeliness or up-to-date-ness of the material presented on the Forum Board. The material (photos, videos or texts) is published "as is", and does not represent the official views and opinions of TGPL.
 
Any reliance upon the Material presented on these forums shall be at User's own risk.TGPL does not review the substance of the content posted by users on these forums and is therefore not responsible for any of such content. TGPL merely provides a space for its users to express and exchange their own opinions.
 

Share | 
 

 Betul ke ni..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Demetrie
Manager
Manager


Male
Posts : 1312
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Betul ke ni..   Tue Jan 19, 2010 8:54 am



Gambar ni kita ambik dari blog IsuHangat. Teks berikut disediakan:

From: Asrul Effandi Sent: Friday, October 30, 2009 8:59 PM
Td pergi ibusawat sg buloh terima barang,terasa nak gi bilik fiber yg yg penuh dgn alat dan patchcord yg serabut tu serabut mata memandang..tel kontrator jak,bila nak kuar ini aku nmpak!...mak ehh apa tu?
Tangkap gambar terus cabut lari..dalam otak korang mesti ckp org tgh solat tu..tp apa aku nak ckp plak,itu bukan tmpat smbhyg,surau lelaki dan prmpun ada tak jauh pun dr situ!nak rukuk pun xlepas tu..klu aku prmpuan pun aku xkn dduk dlm bilik itu yg gelap dn solat sorg2 di exch sg buloh yg tkenal dgn misterinya,..siapkah dia?

Nampak macam orang perempuan pakai telekung. Seorang pelawat beri komen, manalah tau ada makwe tetiba nak solat kat dalam bilik tu untuk tenangkan fikiran ke hapa. Gambar hantu atau tidak, anda nilaikan sendiri.
Back to top Go down
michiru
Secretary
Secretary


Female
Posts : 1257
Age : 31
Location : kuala lumpur
Status : sedang bagi singa mkn..
Joined : 2009-05-14

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Tue Jan 19, 2010 10:51 am

mcm org pakai telekung jew, saje duk nyakat kot....
Back to top Go down
zam
VVIP
VVIP


Posts : 2302
Joined : 2008-06-20

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Tue Jan 19, 2010 11:20 am

mmg jelas org pakai telekung..

_______________________________________________
Back to top Go down
http://tgpl.forumotion.com
Demetrie
Manager
Manager


Male
Posts : 1312
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Tue Jan 19, 2010 11:34 am

tu le pasai..cam org pakai telebung...
Back to top Go down
aura
VIP
VIP


Male
Posts : 315
Age : 40
Location : TANJUNG
Status : nikah dah
Joined : 2009-03-05

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Tue Jan 19, 2010 2:41 pm

siap ada sliper n hamparan sejadah kt depan tu....ya la kan...solat mana buleh pakai sliper....hehehehehehehe....tp aku respek la kt minah ni...tai kira kt mana dia bekerja solat mesti ditunaikan...tahniah!!!

nak kata hantu...setahu aku hantu tak akan ada bayang sbb entiti hantu adalah bersifat gelombang epotism (orbs) dalam erti kata lain ianya telus spt asap atau bayangan...sbb tu bayang tak buleh nk terhasil...ni ada bayang...pastu bab ni aku agak kelakar skit:

'...bila nak kuar ini aku nmpak!...mak ehh apa tu? Tangkap gambar terus cabut lari...'

selalunya imej yg 'berjaya' dirakam adalah berbentuk tidak sengaja...ni 'hantu' tu siap bg time lagi utk mamat asrul ni snap imej dia....heheheheh...ni pendapat aku la selaku peminat SGI...Singapore Ghost Investigation
Back to top Go down
qaidah
Manager
Manager


Male
Posts : 7761
Age : 35
Location : kualo pilah telapak adat
Status : laki bini
Joined : 2009-06-05

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Tue Jan 19, 2010 6:25 pm

boleh lak dio tangkap gambar antu tu..apo tak dio poie bersalam yo tanyo kabar..peh tu baru lari.wakakakakakka..sekurang2 eh antu ni ado gak pakai telekung niat nak sembahyang..yg org ambik gambar ni...kejadahhhhhhhhh....
Back to top Go down
zmrbd
Executive
Executive


Male
Posts : 2507
Age : 44
Location : K.L
Status : Married
Joined : 2009-04-20

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Wed Jan 20, 2010 10:06 am

ambik gmbr siap fokus dgn baik...kemusykilan
Back to top Go down
qaidah
Manager
Manager


Male
Posts : 7761
Age : 35
Location : kualo pilah telapak adat
Status : laki bini
Joined : 2009-06-05

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Wed Jan 20, 2010 10:44 pm

tak pon antu tu suruh kot
Back to top Go down
zmrbd
Executive
Executive


Male
Posts : 2507
Age : 44
Location : K.L
Status : Married
Joined : 2009-04-20

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Thu Jan 21, 2010 12:02 pm

yg ambik gmbr ni la hantu...hantu punya budak
Back to top Go down
hana
Chatbox Manager
Chatbox Manager


Female
Posts : 1358
Age : 30
Location : subang jaya
Status : LoneRANger
Joined : 2009-08-26

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Thu Jan 21, 2010 3:10 pm

aura wrote:
siap ada sliper n hamparan sejadah kt depan tu....ya la kan...solat mana buleh pakai sliper....hehehehehehehe....tp aku respek la kt minah ni...tai kira kt mana dia bekerja solat mesti ditunaikan...tahniah!!!

nak kata hantu...setahu aku hantu tak akan ada bayang sbb entiti hantu adalah bersifat gelombang epotism (orbs) dalam erti kata lain ianya telus spt asap atau bayangan...sbb tu bayang tak buleh nk terhasil...ni ada bayang...pastu bab ni aku agak kelakar skit:

'...bila nak kuar ini aku nmpak!...mak ehh apa tu? Tangkap gambar terus cabut lari...'

selalunya imej yg 'berjaya' dirakam adalah berbentuk tidak sengaja...ni 'hantu' tu siap bg time lagi utk mamat asrul ni snap imej dia....heheheheh...ni pendapat aku la selaku peminat SGI...Singapore Ghost Investigation


tp aku ksian la kat minah ni..
sbb ada org amek gmbar dia ngh solat, patu ley plak org tu ckp dia hantu
law aku jadi pmpuan ni, aku saman
Back to top Go down
http://www.myflippix.com
qaidah
Manager
Manager


Male
Posts : 7761
Age : 35
Location : kualo pilah telapak adat
Status : laki bini
Joined : 2009-06-05

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Thu Jan 21, 2010 7:05 pm

aman la
Back to top Go down
zam
VVIP
VVIP


Posts : 2302
Joined : 2008-06-20

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Fri Jan 22, 2010 9:49 am

kaki skodeng kot yg ambik gambar ni..ehehe

_______________________________________________
Back to top Go down
http://tgpl.forumotion.com
zmrbd
Executive
Executive


Male
Posts : 2507
Age : 44
Location : K.L
Status : Married
Joined : 2009-04-20

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Fri Jan 22, 2010 9:58 am

ni cam mannequin kat kedai baju je..
Back to top Go down
qaidah
Manager
Manager


Male
Posts : 7761
Age : 35
Location : kualo pilah telapak adat
Status : laki bini
Joined : 2009-06-05

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Fri Jan 22, 2010 1:02 pm

iyo la kot..
Back to top Go down
zmrbd
Executive
Executive


Male
Posts : 2507
Age : 44
Location : K.L
Status : Married
Joined : 2009-04-20

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Mon Jan 25, 2010 11:55 am

hantu skrg tukar selera...suka tmpt terang lak
Back to top Go down
qaidah
Manager
Manager


Male
Posts : 7761
Age : 35
Location : kualo pilah telapak adat
Status : laki bini
Joined : 2009-06-05

PostSubject: Re: Betul ke ni..   Mon Jan 25, 2010 7:20 pm

nak menonjol la tu..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Betul ke ni..   Today at 11:57 pm

Back to top Go down
 
Betul ke ni..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TGPL : Teratak Gambar Pte. Ltd. :: Koleksi Gambar di TGPL :: Gambar Hantu-
Jump to: