HomeFAQSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
TGPL @ facebook
 
Click
 
 
Bilik Tetamu
Organisasi Teratak Gambar
Chairman
 
Vice Chairman
 
CEO
(Founder)
 
 Directors
(Administrators)
 
Secretary
 
General Manager
(Super Moderator cum Admin)
 
Technical Manager
(Technical Moderator)
 
Managers
(Moderators)
  
Assistant Manager
(Junior Moderator)
 
Chatbox Manager
(Chatbox's Moderator)
 
Marketing Executive
(Active in recruiting new members)
 
Executive
(Most active members)
Latest topics
» tanda tanda awal jatuh cinta
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeSun Dec 16, 2012 2:48 am by apai_chey

» Mengapa Jam Menunjukkan Jam 10.10 ?
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeWed Dec 12, 2012 9:33 am by apai_chey

» Adakah anda dapat cari kesilapan?
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Dec 06, 2012 4:43 am by fais

» kenduri besar-besaran
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Dec 06, 2012 4:40 am by fais

» Hantu Jenglot yang dikaji oleh Seekers Malaysia
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Dec 06, 2012 4:38 am by fais

» assalamualikum
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Dec 06, 2012 4:35 am by fais

» Fasha sanda kaki rokok?
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Dec 06, 2012 4:33 am by fais

» Serangga Pelik Berbentuk Daun
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Dec 06, 2012 4:29 am by fais

» Mata Dalam Kemaluan?...
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Dec 06, 2012 4:23 am by fais

» Uri Manusia Dibuat Sup Untuk Kecantikan ?
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Dec 06, 2012 3:58 am by fais

» lubang gergasi
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeSun Apr 29, 2012 6:10 pm by qaidah

» Fosil Bulu Burung Pertama Ditemui
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeSun Apr 29, 2012 6:07 pm by qaidah

» dirakamkan semasa kebakaran
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeSun Apr 29, 2012 5:57 pm by qaidah

» skill terpendam..baru la ader yg sudi snap pic haku,,
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeWed Feb 08, 2012 5:19 pm by michiru

» Ilusi Optik..Lipatan Gambar
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeFri Jan 27, 2012 12:35 am by apai_chey

Poll
Teratak Gambar Pte. Ltd
Membosankan
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_vote_lcap9%Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_vote_rcap
 9% [ 5 ]
Biasa
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_vote_lcap14%Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_vote_rcap
 14% [ 8 ]
Menarik
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_vote_lcap78%Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_vote_rcap
 78% [ 45 ]
Total Votes : 58
Disclaimer
TGPL  does not guarantee the reliability, completeness, accuracy, timeliness or up-to-date-ness of the material presented on the Forum Board. The material (photos, videos or texts) is published "as is", and does not represent the official views and opinions of TGPL.
 
Any reliance upon the Material presented on these forums shall be at User's own risk.TGPL does not review the substance of the content posted by users on these forums and is therefore not responsible for any of such content. TGPL merely provides a space for its users to express and exchange their own opinions.
 

Share
 

 Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?

Go down 
AuthorMessage
Spawn
General Manager
General Manager
Spawn

Male
Posts : 3836
Age : 34
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeTue Jul 08, 2008 10:31 pm

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Cowfla10
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
nina2519
Manager
Manager
nina2519

Female
Posts : 756
Age : 33
Joined : 2008-06-30

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Re: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeMon Jul 14, 2008 2:59 pm

tayangan free tu..
lembu pun ada hati nak
nengok eh..huahuahua
Back to top Go down
Spawn
General Manager
General Manager
Spawn

Male
Posts : 3836
Age : 34
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Re: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeMon Jul 14, 2008 10:02 pm

lembu tu jakun sebab mereka punya ade banyak,yang ni plak ade 2 je.Huhuhuhuhu
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
wiser
VIP
VIP
wiser

Male
Posts : 153
Age : 44
Location : Pahang
Status : bujang 3
Joined : 2008-07-11

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Re: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Jul 17, 2008 12:35 pm

Klau lembu2 tu naik minyak tak cukup tanah lari minah tu.
Back to top Go down
http://www.sifoo.org
@>--phantageerow85
Senior Staff
Senior Staff
@>--phantageerow85

Female
Posts : 86
Age : 33
Location : smwhere around malaysia
Status : marride
Joined : 2008-08-05

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Re: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeThu Aug 28, 2008 3:31 pm

hehehe... mesti lembu tu terpk eleh aku punye byk pon tkder pongz nk eksyen mcm minah ni hehehehe...
Back to top Go down
http://www.myspace.com
apai_chey
Technical Manager
Technical Manager
apai_chey

Male
Posts : 3659
Age : 36
Location : PCI bus 0, device 20, function 2
Status : Unknown Device
Joined : 2008-11-25

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Re: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeMon Dec 15, 2008 2:22 pm

lembu itu berkata.. 'ala akupunya lagi banyak'
Back to top Go down
http://www.telatah.com
pacai
Assistant Manager
Assistant Manager
pacai

Male
Posts : 878
Age : 44
Location : brunei town
Status : married
Joined : 2009-01-02

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Re: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeSun Jan 04, 2009 12:56 am

klu ikut kajian,daging lmbu tue lgi sedap lps die tngk iklan tue...eheheh
Back to top Go down
zam
VVIP
VVIP
zam

Posts : 2302
Joined : 2008-06-20

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Re: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeMon Jan 18, 2010 9:23 am

pompuan tu dengki sbb lembu punya lg beso dari dia punya..hehe

_______________________________________________
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Do10
Back to top Go down
http://tgpl.forumotion.com
qaidah
Manager
Manager
qaidah

Male
Posts : 7753
Age : 37
Location : kualo pilah telapak adat
Status : laki bini
Joined : 2009-06-05

Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Re: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitimeTue Jan 19, 2010 6:47 pm

mana tak gilo lombu tu..tuan lombu kalau tengok pon gilo ni
Back to top Go down
Sponsored content




Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? Empty
PostSubject: Re: Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?   Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila? I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Apa yang menyebabkan penyakit lembu gila?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Which should come out first?
» Wallpaper I made
» The Giant Gila Monster

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TGPL : Teratak Gambar Pte. Ltd. :: Koleksi Gambar di TGPL :: Gambar Lawak :: Telatah Manusia-
Jump to: