HomeFAQSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
TGPL @ facebook
 
Click
 
 
Bilik Tetamu
Organisasi Teratak Gambar
Chairman
 
Vice Chairman
 
CEO
(Founder)
 
 Directors
(Administrators)
 
Secretary
 
General Manager
(Super Moderator cum Admin)
 
Technical Manager
(Technical Moderator)
 
Managers
(Moderators)
  
Assistant Manager
(Junior Moderator)
 
Chatbox Manager
(Chatbox's Moderator)
 
Marketing Executive
(Active in recruiting new members)
 
Executive
(Most active members)
Latest topics
» Ex Communication A Novel Epub Bud
Tue Oct 11, 2016 1:17 am by laquthaddljfyld

» Ex Communication A Novel Epub Bud
Tue Oct 11, 2016 12:15 am by laquthaddljfyld

» tanda tanda awal jatuh cinta
Sun Dec 16, 2012 2:48 am by apai_chey

» Mengapa Jam Menunjukkan Jam 10.10 ?
Wed Dec 12, 2012 9:33 am by apai_chey

» Adakah anda dapat cari kesilapan?
Thu Dec 06, 2012 4:43 am by fais

» kenduri besar-besaran
Thu Dec 06, 2012 4:40 am by fais

» Hantu Jenglot yang dikaji oleh Seekers Malaysia
Thu Dec 06, 2012 4:38 am by fais

» assalamualikum
Thu Dec 06, 2012 4:35 am by fais

» Fasha sanda kaki rokok?
Thu Dec 06, 2012 4:33 am by fais

» Serangga Pelik Berbentuk Daun
Thu Dec 06, 2012 4:29 am by fais

» Mata Dalam Kemaluan?...
Thu Dec 06, 2012 4:23 am by fais

» Uri Manusia Dibuat Sup Untuk Kecantikan ?
Thu Dec 06, 2012 3:58 am by fais

» lubang gergasi
Sun Apr 29, 2012 6:10 pm by qaidah

» Fosil Bulu Burung Pertama Ditemui
Sun Apr 29, 2012 6:07 pm by qaidah

» dirakamkan semasa kebakaran
Sun Apr 29, 2012 5:57 pm by qaidah

Poll
Teratak Gambar Pte. Ltd
Membosankan
9%
 9% [ 5 ]
Biasa
14%
 14% [ 8 ]
Menarik
78%
 78% [ 45 ]
Total Votes : 58
Disclaimer
TGPL  does not guarantee the reliability, completeness, accuracy, timeliness or up-to-date-ness of the material presented on the Forum Board. The material (photos, videos or texts) is published "as is", and does not represent the official views and opinions of TGPL.
 
Any reliance upon the Material presented on these forums shall be at User's own risk.TGPL does not review the substance of the content posted by users on these forums and is therefore not responsible for any of such content. TGPL merely provides a space for its users to express and exchange their own opinions.
 

Share | 
 

 dengan bapak pun boleh lerrr

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ilhamhainy
Manager
Manager


Female
Posts : 1342
Age : 41
Location : JBI
Status : married
Joined : 2009-02-11

PostSubject: dengan bapak pun boleh lerrr   Tue Mar 24, 2009 11:40 am

Back to top Go down
zam
VVIP
VVIP


Posts : 2302
Joined : 2008-06-20

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Tue Mar 24, 2009 11:44 am

sian anak kena tipu..hehe

_______________________________________________
Back to top Go down
http://tgpl.forumotion.com
ilhamhainy
Manager
Manager


Female
Posts : 1342
Age : 41
Location : JBI
Status : married
Joined : 2009-02-11

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Tue Mar 24, 2009 11:47 am

nak tanya pada forumer semua yg da kawin atau pun bakal kawin n jadi bapa.....sanggupkah anda mendodoi anak anak sebegitu?
Back to top Go down
zam
VVIP
VVIP


Posts : 2302
Joined : 2008-06-20

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Tue Mar 24, 2009 11:49 am

sampai tertidur? camtu xsanggup..malu le pakai breast palsu...hehe

_______________________________________________
Back to top Go down
http://tgpl.forumotion.com
zoulle
Director
Director


Male
Posts : 629
Age : 36
Location : in the middle of nowhere..
Status : bujang 3.. :P
Joined : 2008-07-17

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Tue Mar 24, 2009 1:12 pm

kat umah mebi bole kots... hauhauhauhau
Back to top Go down
http://www.teratak.com
zam
VVIP
VVIP


Posts : 2302
Joined : 2008-06-20

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Tue Mar 24, 2009 2:06 pm

kalau kat supermarket xleh ke zol? hehe

_______________________________________________
Back to top Go down
http://tgpl.forumotion.com
zoulle
Director
Director


Male
Posts : 629
Age : 36
Location : in the middle of nowhere..
Status : bujang 3.. :P
Joined : 2008-07-17

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Tue Mar 24, 2009 2:19 pm

supemaket takleh le zam.. lalu ko karang ada plak ko datang meramas mesra aku.. huahuahua
Back to top Go down
http://www.teratak.com
zam
VVIP
VVIP


Posts : 2302
Joined : 2008-06-20

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Tue Mar 24, 2009 2:24 pm

aku tak risau benda2 tu semua.. aku risau paparazi teratak je..si demetrie tuh.. mau dia snap pic pastu letak sini.. malu je

_______________________________________________
Back to top Go down
http://tgpl.forumotion.com
apai_chey
Technical Manager
Technical Manager


Male
Posts : 3659
Age : 33
Location : PCI bus 0, device 20, function 2
Status : Unknown Device
Joined : 2008-11-25

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Tue Mar 24, 2009 7:48 pm

sib baek apai x kawen lagi...

kalau dah kawen pon wasanya pakai kat umah blei ar... haha

Back to top Go down
http://www.telatah.com
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Wed Mar 25, 2009 11:56 am

palsu rase melamin je.hehehehe
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
apai_chey
Technical Manager
Technical Manager


Male
Posts : 3659
Age : 33
Location : PCI bus 0, device 20, function 2
Status : Unknown Device
Joined : 2008-11-25

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Wed Mar 25, 2009 2:46 pm

ini kalau pacai pakai bagus nih....
Back to top Go down
http://www.telatah.com
Spawn
General Manager
General Manager


Male
Posts : 3837
Age : 32
Location : Dasar Laut
Status : pembunuh upahan
Joined : 2008-07-01

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Wed Mar 25, 2009 11:19 pm

aik apai,akwa ke?hehehe
Back to top Go down
http://teratak.forumotion.com
ilhamhainy
Manager
Manager


Female
Posts : 1342
Age : 41
Location : JBI
Status : married
Joined : 2009-02-11

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Thu Mar 26, 2009 12:00 am

tapi bila aku kaji blik gmbo ni, bukan ayah dia la...atuk budak tu ropanya
Back to top Go down
mfarishlando
Marketing Exec.
Marketing Exec.


Male
Posts : 5348
Age : 37
Location : malacca
Status : married
Joined : 2009-08-01

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Wed Oct 07, 2009 4:37 pm

kalu pakai cmni kat oversea org bangga la...kalu kat mesia buat ketawa dek org je...xyah kata pakai cmni,kalu kita angkat tray n buang smapah mkanan kita kat mcD or kfc pon org pandang len mcm
Back to top Go down
mfarishlando
Marketing Exec.
Marketing Exec.


Male
Posts : 5348
Age : 37
Location : malacca
Status : married
Joined : 2009-08-01

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Wed Oct 07, 2009 4:38 pm

kalu pakai cmni kat oversea org bangga la...kalu kat mesia buat ketawa dek org je...xyah kata pakai cmni,kalu kita angkat tray n buang smapah mkanan kita kat mcD or kfc pon org pandang len mcm
Back to top Go down
nurulshafika2692
Executive
Executive


Female
Posts : 3436
Age : 24
Location : Serdang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Status : single and available (nak berkenalan??????)
Joined : 2009-06-20

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Wed Oct 07, 2009 4:50 pm

napa?
Back to top Go down
http://www.nurulshafikaahmad.blogspot.com/
kudakulari
Manager
Manager


Male
Posts : 3087
Age : 32
Location : kuala rompin
Status : bujang
Joined : 2009-03-13

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Thu Oct 08, 2009 2:33 am

ayah mithali ni
Back to top Go down
nurulshafika2692
Executive
Executive


Female
Posts : 3436
Age : 24
Location : Serdang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Status : single and available (nak berkenalan??????)
Joined : 2009-06-20

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Thu Oct 08, 2009 3:12 am

abg kuda sanggup tak jadi macam ni?
Back to top Go down
http://www.nurulshafikaahmad.blogspot.com/
kudakulari
Manager
Manager


Male
Posts : 3087
Age : 32
Location : kuala rompin
Status : bujang
Joined : 2009-03-13

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Thu Oct 08, 2009 3:25 am

ish.. tak lah.. kalau wat kat bini leh la..
Back to top Go down
nurulshafika2692
Executive
Executive


Female
Posts : 3436
Age : 24
Location : Serdang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Status : single and available (nak berkenalan??????)
Joined : 2009-06-20

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Thu Oct 08, 2009 4:06 am

abg kuda kena cari couple cepat2 ni...
Back to top Go down
http://www.nurulshafikaahmad.blogspot.com/
mfarishlando
Marketing Exec.
Marketing Exec.


Male
Posts : 5348
Age : 37
Location : malacca
Status : married
Joined : 2009-08-01

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Fri Oct 16, 2009 5:21 pm

dah de dah tu ika...
Back to top Go down
kudakulari
Manager
Manager


Male
Posts : 3087
Age : 32
Location : kuala rompin
Status : bujang
Joined : 2009-03-13

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Sat Oct 17, 2009 5:24 am

ika tak leh, sebab kecik lagi.. tak padan..
Back to top Go down
nurulshafika2692
Executive
Executive


Female
Posts : 3436
Age : 24
Location : Serdang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Status : single and available (nak berkenalan??????)
Joined : 2009-06-20

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Sun Oct 18, 2009 2:20 am

ika pun xmau... nak study then nak keje...
Back to top Go down
http://www.nurulshafikaahmad.blogspot.com/
kudakulari
Manager
Manager


Male
Posts : 3087
Age : 32
Location : kuala rompin
Status : bujang
Joined : 2009-03-13

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Sun Oct 18, 2009 4:45 am

betul2...
Back to top Go down
qaidah
Manager
Manager


Male
Posts : 7761
Age : 35
Location : kualo pilah telapak adat
Status : laki bini
Joined : 2009-06-05

PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Sun Oct 18, 2009 3:49 pm

bagi 3 set benda tu
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: dengan bapak pun boleh lerrr   Today at 12:05 pm

Back to top Go down
 
dengan bapak pun boleh lerrr
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» help batteryman deck
» MG Hi-Nu Gundam ver PAO
» Anzo-sama GFX Shop!
» Dan x Tsunade or Jiraiya x Tsunade?
» What if Hinata was the first friend of Naruto?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TGPL : Teratak Gambar Pte. Ltd. :: Koleksi Gambar di TGPL :: Gambar Lawak :: Telatah Manusia-
Jump to: